2009. május 7., csütörtök

ÚJ UTAKON az Elektronikus Kereskedelemben

2003. októberében „online kereskedelem” címen volt az első „elektronikus kereskedelem” konferencia Magyarországon, és ez mára már hagyománnyá vált: 2009. május 7-én elkezdődött a VI. Elektronikus Kereskedelem Konferencia a SZEK rendezésében Velencén, közel 110 fő részvételével.

És hová jutottunk mára?

Kis Gergely ügyvezető igazgató a GKIeNET kutatási adatai alapján a 14 éven felüliek körében az internet hozzáférés elérte az 50%-ot Magyarországon és több mint 780 ezer ember rendszeres e-vásárlóvá vált, az online áruházak kumulált bevétele pedig meghaladta a 63 milliárd forintot 2008-ban (ez nem tartalmazza a turisztikai és pénzügyi/biztosítási valamint az online piacterek forgalmát).

 Az idei konferencia első napjának fontosabb hívószavai:

  • User vagy luser a felhasználó?
  • Webanalitika, a honlapunk elemzése a felhasználók „vonulási útjai” alapján
  • e-Logisztika, hogyan szolgáljuk ki a vevőinket?
  • Az e-kereskedő egy multitask vagy egy polihisztor?
  • „Milenium generáció” megjelenése („előbb tologattak egeret, mint felálltak volna”)
  • Long tale jelenség Magyarországon is
  • Hogyan vásároljunk jegyeket az interneten?

 Bővebb információ a konferenciáról: www.szek.org

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése